ערכה ספר וקורסים בהנחה

לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 15.8.24 – 9.8.24 – המיזוג

ארבעה מטות
ארבעה מטות

חוסם/ תומך

קלף המיזוג
קלף המיזוג

כיוון ומסר

תשעה מטבעות
תשעה מטבעות

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): המיזוג

מה המסר השבועי?

המיזוג הוא קלף מהסדרה הרוחנית. זהו קלף שמדבר על כמה נושאי מפתח חשובים בהתפתחות הרוחנית שלנו. אחד מהם הוא האמונה, התקווה. היכולת, גם עכשיו, גם בזמנים קשים, לבחור באמונה שהיא למעשה החיבור שלנו אל הנשגב, היכולת לזכור שהכוח בידינו בעיצוב חיינו, אבל אנחנו לא לבד, ויש מקום הן לתפילות שלנו, והן לפעולה מתוך אמונה שכשאנחנו עושים את הדבר הנכון, אנחנו עשויים לקבל תמיכה נוספת, גם אם היא בלתי נראית..

בנוסף המיזוג מזכיר לנו שהקסם טמון בשילובים ואיזונים בחיים. זה יכול להיות איזון ומתינות בתגובות שלנו, בהרגלי החיים שלנו, במזון ובכל דבר אחר. וכן בל נשכח את המקוריות שזמינה לנו כשאנחנו ממזגים שני תחומים שונים, שני אלמנטים, שני רעיונות מתחומי דעת שונים, שני מתכונים או יותר, וכל דבר אחר. זהו מקור היצירתיות. ההשראה גם היא סוג של הדרכה או שמות מלאך בחיינו שיכולה לכוון אותנו אם אנחנו קשובים.

בזוגיות: זה השבוע להיפתח לאמונה, להוריד קצת את הרגל מהדוושה, לתת לעולם "להחליט" קצת לאן דברים הולכים, להיפתח לפתרונות חדשים ולהכניס יותר רוחניות שקט ומרגוע לקשר.

בדייטים: כדאי להישאר יותר קשובים לרוח הדברים. לשים לב אם דברים הולכים חלק ונכון או "בכוח". בקלף המיזוג הדברים צריכים להתנהל בלי דרמה, מתוך איזו זרימה נכונה של הדברים. האמינו שהדבר הנכון נמצא שם בחוץ.

בקריירה: זה שבוע מעולה לשיתופי פעולה חדשים, רעיונות מקוריים, מיזמים חדשניים ועוד. 

ברמה האישית: זמן להגביר את תחושת החיבור הרוחנית, לעבוד עם ההדרכה הרוחנית (למי שמרגיש צורך), להתפלל, להיפתח למסרים ולמצוא שלווה. 

קלף המיזוג
קלף המיזוג

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? ארבעה מטות

4 מטות הוא קלף מסדרת האש המייצגת להט, תנועה, מוטיבציה וכן הספרה 4 המייצגת יציבות וביסוס. יכול להיות שהשבוע אנחנו צריכים להיות יותר בזרימה ופחות בקיבעון. בכל מקרה הדברים הם קצת מחוץ לשליטתנו, אז מוטב "להיכנע" מעט לסיטואציות, לא ממקום ותרני אלא ממקום של שחרור וניצול המומנטום שמגיע. אנחנו יכולים להמשיך להגשים את התכניות שלנו במסגרת האפשר ולהישאר פתוחים לשינויים בין אם חיוביים או כאלו שנגזרים מתוקף התקופה.

ארבעה מטות
ארבעה מטות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? תשעה מטבעות

יסוד המטבעות – קרקוע ומימוש. המספר תשע – שלמות והגעה לסיום. לפעמים דווקא לפני הסוף אנחנו נוטים להיתקע. לפני סוף פרויקט או תואר, בעבודה האחרונה או לפני דייט ממש חשוב. גישה קלילה ונעימה יותר תעזור לנו לצלוח את הלחצים הסופיים שקשורים במשימה שאנחנו רוצים להשלים. אם יש פרסים, תובנות או הישגים לקטוף כדאי לנו לאפשר לעצמנו ליהנות מהם גם אם המצב סביבנו לא צפוי או רעוע. המשאבים שצברנו יכולים לתת לנו כוחות להתמודד גם עם חוסר ודאות.

תשעה מטבעות
תשעה מטבעות

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי עכשיו זה לא רק בתל-אביב, הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *