ערכה ספר וקורסים בהנחה

למה עורכות דין מגיעות לקורסי ההעשרה שלי בטארוט וחלומות?

(ומורות, ורופאות ורואות חשבון..)

רוני, מומחית נזיקין מושחזת, אישה שראתה תיקים לא פשוטים וחיה את עולם המשפט הקשוח כבר 15 שנה קמה יום אחד והחליטה ללמוד קורס העשרה בתחום קלפי הטארוט.

לא זאת לא התחלה של בדיחה, צ'יזבט או סיפור עמים מוזר, זה מה שקרה לרוני אבל לא רק לה.

מי לא היה אצלי? מומחיות נזיקין, אלופות בתחום המשפחה, אחיות מיומנות, מורות לשלל מקצועות, טייסים, רופאות (קונבנציונאליות לגמרי), רואי חשבון ואנשי היי-טק.

ועולה השאלה המתבקשת – למה?

הרי אלו שני עולמות כל כך שונים: עולם המדע, המשפט והרפואה, העולם הדידקטי, הלוגיסטי, האקדמי והמחקרי, מונח בדיוק בקצה השני של הגרף, הרחק מעולמם של חובבי העידן החדש ובוגרי הבומבומלה. לא? אז התשובה היא כמובן וכצפוי: כן ולא.

אז רוני שלנו היא אישה חרוצה, אמיצה שעובדת קשה. חדה כתער ומיומנת בעבודתה. אבל יש לסגנון החיים הזה, כמו לכל סגנון חיים, מחירים. והמחיר הוא שבאופן טבעי יש פחות זמן ומשאבים לרוחניות. רגע, אבל האם בכל אחד קיים אספקט של רוחניות? חד משמעית, כן.

הטעות הנפוצה היא המחשבה שיש אנשים רוחניים ויש כאלה שאינם. קשקוש.

מהניסיון שלי למהנדסים יש תובנות רוחניות מדהימות, רופאות לפעמים חשות אנרגיות בצורה מפתיעה, ולרואות חשבון יש אינטואיציה יוצאת מגדר הרגיל. רוחניות היא כוח טבעי שקיים בכל אחת ואחד, ופשוט הטעו אותנו לאורך כל הדרך כשאמרו לנו שיש אנשים כאלה ויש אחרים.

עולם הטארוט ואפילו המילה "טארוט", הם בעלי השפעה מעניינת מאוד על אנשים. בשביל חלק זאת מילה עמומה ומעורפלת, אבל לחלק גדול היא מזכירה את החלק הנשכח שתמיד היה בתוכם, החלק הרוחני. חלק שלא קשור בהכרח לטארוט או לנומרולוגיה או לכל תחום אחד ויחיד – אלא פשוט הרוחניות שטמונה בנו תמיד, צורך שיש בכולנו במשמעות, עומק, חיבור והתפעמות ממה שמעבר לחמשת החושים.

האם בימי הביניים היו חכמים מאיתנו?

הפילוסופים היהודיים בימי הביניים ראו את הרוח ואת המדע כשני קטבים של אותה החוויה. לא כמהויות נפרדות אלא משלימות. הם חקרו אסטרולוגיה ואסטרונומיה באותה ההתלהבות. רבי אבן עזרא, למשל, שהיה פילוסוף, משורר, פרשן ובלשן, עסק גם באסטרולוגיה. הוא הרבה לחקור את הקשר בין מנח הכוכבים ומצבם לבין ההשפעה על האדם ואורחות חייו.

העיסוק בחקירה הן של הנסתר והן של ה"גלוי" התקבלו בברכה ובידיים פתוחות יחסית. אז האם בעצם הלכנו אחורה כאשר הפרדנו בין סוגי הידע באופן מוחלט? אולי. אך ניתן גם לשקול את העובדה, שהצורך הרוחני היה מהותי לא פחות מהצורך בגילוי תגליות מדעיות וביצירת בסיס מוצק לקידמה מדעית. אז במובנים רבים עשינו התקדמויות מרחיקות לכת, ולצד זה אולי איבדנו משהו מהתפיסה ההוליסטית שתופסת את הרוחניות והגשמיות כשני צדדים שנחוצים לנו. וכמובן לרוחניות יש הרבה צדדים.

קורס העשרה

מהי שיטת הטארוט החדשה?

חבל לי להאריך בדברים על מה קלפי הטארוט אינם, אז רק אומר בקצרה, הם אינם עתידות, הם אינם כלים ניחושיים שלוקחים מאיתנו את כוח הבחירה או מספרים לנו מה יהיה. למעשה יש כל כך הרבה גישות והשפעות בעולם הטארוט, שאין זה פלא שקצת איבדנו את המהות הבסיסית שלהם.

ומה הם כן?

אלו הם אלמנטים של חוכמה המבוססים על המיתולוגיות שמרכיבות את סיפורי חיינו. אלו הם הלקחים והתובנות של כל האנשים הגדולים שקמו לפנינו, של המנטורים החריפים ביותר, ושל מורי דרך צנועים שתמיד שאפנו לקרב את אוזננו בשקט כדי לשמוע את לחישות חוכמתם.

אלו הם כלים של עוצמה, מחשבה והכוונה לפעולה. והם מראים לנו לא רק מי אנו אלא מי אנו יכולים להיות.

כפי שאני מראה בקורס העשרה בנושא טארוט, אלו תמרורים בדרך שמראים לנו אילו נתיבים פתוחים בפנינו ובעיקר אילו נתיבים כדאי לנו לקחת, ואלו הם מראות שמשקפות לנו מה הדפוסים שכרגע מנהלים אותנו כדי שנחליט האם להמשיך לפעול לאורם או לא. הבחירה, תמיד בידינו, אבל הפנס או הזרקור באפילה הוא שנותן לנו את היכולת לעשות בחירה בעיניים פקוחות ומפוכחות.

אז למה דווקא קורס העשרה בטארוט? שש נקודות הזהב של הקלפים:

חשבנו לעצמנו מה הקלפים עושים בצורה מדהימה במיוחד? מי הכי מרוויח מהפריסה ומפיק ממנה תועלת ממשית לאורך זמן? מתי הטארוט קולעים בול בנקודה ופותרים בעיה?

1. פתרון רוחני-רגשי-פרקטי

לקלפים יש פרספקטיבה משולשת. הם לא מחליפים טיפול רגשי קלאסי או רשמי כמובן, אבל הם בהחלט יכולים לשקף לנו דפוסים רגשיים, נפשיים עתיקים וחדשים בחיינו, מזווית ראיה רוחנית ופסיכולוגית כאחד. לצד זה לא פעם הם מכוונים אותנו לשינוי מהותי כלשהו. כלומר, הדברים לא נשארים באוויר, אלא הופכים כמעט תמיד למשימה ברורה שהשואל יכול לנקוט כדי לבצע שינוי. וכך הפתרון הוא הוליסטי.

 2. למה זה קורה לי + קיצור תהליכים.

הקלפים משקפים לנו לא פעם דפוסים באופן תמציתי וקולע משום שהם מקושרים לסיפורים מיתולוגיים משיקים. לכן אנחנו יכולים לראות במהירות ובקלות יחסית קשרים בין סיטואציות לאורך חיי השואל, יכולים לגעת בנקודות מפתח ולהבין אינטראקציות ודפוסים כואבים. הקשרים בין הקלפים מספרים לנו את סיפורו של השואל. מצד אחד כל סיפור הוא תמיד ייחודי, אך השורש של הסיפורים האנושיים משותף.  מטרת הקריאה היא להביא את הדברים למודעות ובעקבות כך – לבחירה.

3. להבין את הזולת ולצפות את התנהלותו.

דבר מדהים שמתאפשר לנו בקריאה הוא לקרוא לא רק את הסיפור שלנו, אלא במידת מה גם את סיפורו של הפרטנר. כאשר אנחנו רוצים להבין "למה הוא מתנהג ככה" או "למה היא תמיד …" אנחנו יכולים לראות את השיקוף בקלפים. המטרה היא לא ריגול או ריכול, אלא הבנה של הכלים שיש בידינו כדי להתנהל הכי נכון בכל סיטואציה מול כל אדם בחיינו, ולשנות את הקשרים שלנו לטובה, או להבין אם בכלל נכון להמשיך בקשר.

4. לשנות הלך רוח (מיינדסט).

לא פעם אחת הטעויות שלנו בניהול מצבים היא הגישה שלנו. אמנם הגישה שלנו לא קובעת הכול, אבל היא קובעת הרבה מאוד, ולפעמים שינוי הגישה יכול להפוך את הקערה על פיה ולשנות לגמרי את תוצאות הסיטואציה. כפי שנלמד בקורס העשרה בקלפי טארוט, הקלפים מייצגים גישות שונות ולפעמים אפילו הפוכות לגמרי למצבים נתונים, ולכן הקלפים יכולים להראות מה אנחנו עושים לא נכון, ואיך לתקן.

5. התלבטויות.

אחד העניינים הכי בוערים הוא  – התלבטות. התלבטות בין דרכי פעולה, פרטנרים לזוגיות, דירות, טיולים, עבודות, החלטות ועוד. הקלפים לא פעם מראים לנו את ה"וייב", את לב העניין של ההחלטה, את האופציה המועדפת ואת האלמנטים שאולי אנחנו לא רואים ממבט ראשון.

6. לזהות בעיות מראש.

אחת התוצאות הכי יפות שאנחנו משיגים מהקלפים זאת ההבנה שהטארוט בעצם כן מראים לנו את העתיד, אבל לא במובן ה"הוקוס פוקוסי" של המילה, אלא משום שהטארוט משקפים דפוסים שלנו ושל הצד השני, וכך אפשר לצפות במידה מסוימת לאן הנתיב המשותף מוביל. אלא שבניגוד לעתיד קבוע ומוגדר יש לא פעם פוטנציאל פתוח, והמעשים שלנו משפיעים על הנתיב הזה לא מעט. בנוסף לפעמים הקלפים מראים לנו גם אלמנטים לא צפויים בעלי נוכחות אנרגטית תחת פני השטח. לכן זה כלי נפלא להתכוננות אמיתית לבאות.

לסיכום, אם בכלל אפשר לסכם, שהרי זאת רק התחלה, יש עוד כל כך הרבה ללמוד, לדעת, להפיק ולגלות. במהלך קורס העשרה בטארוט עצמו אנחנו מתנסים בפועל בפתרון בעיות ומציאת נתיבים נכונים באמצעות קלפי הטארוט. אנחנו שואלים על חיי האהבה שלנו, על הקריירה, הילדים, המשפחה, פותחים דילמות והתלבטויות (אם אנחנו רוצים כמובן), ומקבלים גם פתרונות הלכה למעשה לקשיים שאנחנו מביאים. אבל חשוב מכך במסגרת קורס העשרה בקלפי טארוט אנחנו מפתחים כלי חשוב להמשך הדרך ובונים מיומנות שתמשיך איתנו לכל מקום ובכל מצב. ואין מתנה גדולה מזו.

יש לכם שאלה בנושא קורסי העשרה בתחומי טארוט וחלומות, או שאתם מעוניינים לקבל מידע נוסף? – צרו איתי קשר דרך הטופס או בטלפון: 03-5298840

קורסי העשרה בקלפי טארוט

קורס העשרה בקריאה של קלפי טארוט מציע למשתתפים ולמשתתפות הזדמנות להעמיק
במשמעויות ובפרשנויות של כל קלף וקלף. באמצעות תרגול מודרך נלמד את הסמליות שבחפיסת הקלפים, נחקור תרחישים ופריסות שונות ונראה כיצד קוראים גם עבור אחרים. נראה כיצד קלפי טארוט משמשים מראה לנפש ולנשמה, כיצד הדימויים והסמלים של הקלפים מטפחים צמיחה ומעצימים ואיך הם עוזרים לנווט בביטחון ובבהירות בין אתגרי החיים.

לבחירתכם מגוון קורסי העשרה בנושא טארוט:

אם אין שאלות ואתם רוצים להירשם לקורס עכשיו, הנה הקישור להרשמה מהירה

לתשלום והרשמה
קורס טארוט

2635

תלמידים

קורס טארוט

26

שנות ניסיון

לימוד טארוט

1243

ניתוחי קריאות מצולמות

קורסים להעשרה בתחום פירוש והבנת חלומות

חלומות הם חוויה אנושית אוניברסלית, ועבור רבים ורבות מדובר באחד ההיבטים הכי אניגמטיים, חידתיים, בחיינו. חלומות יכולים להיות סוריאליסטים, ריאליסטיים ומלאי חיים ולא אחת הם גורמים לנו לתהות מה פשרם. כאן בדיוק נכנסים לתמונה קורסים להעשרה עצמית בתחום החלומות.
בעבר, בחברות עתיקות חלומות נתפסו כנושאים מסרים אלוהיים ומיסטיים, אך כיום הם נתפסים דרך עדשת הפסיכולוגיה כייצוגים של התת-מודע שלנו. חלומות מציעים הצצה אל הפחדים, התקוות, התשוקות והרצונות העמוקים ביותר שלנו, והם עושים כן דרך שפה סימלית ודימויים. במסגרת קורס חלומות תלמדו לפענח את שפת החלומות. נחקור סמלים, ארכיטיפים ונושאים נפוצים של חלומות. נראה כיצד חלומות, שלעיתים תכופות מדי, נדחים כפנטזיות חולפות וארעיות, מכילים אוצר בלתי נדלה המשקף את הנוף הרגשי הטמון בנו ובאחרים. שילוב בין מיתולוגיה ופסיכולוגיה לבין סמלים יאפשרו לכם לנתח דימויים בחלומות ולחשוף מסרים מוצפנים, כך שתקבלו את כל הכלים לפענוח מסתורי ההרפתקאות הליליות. תגלו כיצד להשתמש ביומן חלומות כדי ללכוד חזיונות חולפים ואפילו לתרגל חלום צלול, שבו מקיימים אינטראקציה מודעת עם עולם החלומות. קורס להעשרה בתחום החלומות יצייד אתכם בכלים שיעזרו לכם לנווט במחוזות התת-מודע ויחשוף אתכם לכל האמיתות הנסתרות שביסודותיהם של החלומות.

אם אין שאלות ואתם רוצים להירשם לקורס עכשיו, הנה הקישור להרשמה מהירה

לתשלום והרשמה

מעט עליי, שגיא מנדלבוים

שלום, אני שגיא, מנהל בית הספר ללימודי חלומות וטארוט, ופיתחתי שפע של קורסים להעשרה עצמית, לעזרה לאחרים וליצירת מקור הכנסה נוסף.
את המסע שלי בעולם הטארוט והחלומות התחלתי בגיל 19, כאשר פגשתי מורה רוחנית בשם לורן. המפגש עם לורן העמיק את הסקרנות שלי בעולמות החלומות והטארוט, וכחייל ששירת בצבא ביחידת המחשבים ממר"ם ונובאה לו קריירה מצליחה בעולם ההייטק – הפכתי למנטור ומומחה בתחום קלפי הטארוט והחלומות בגיל צעיר מאוד. עבורי מדובר בשליחות של ממש ובכלים רבי עוצמה להתפתחות אישית, להתבוננות ולצמיחה.
השקעתי שנים רבות בלמידת התחומים האלו ואני מאמין שהם אמצעים נפלאים להבנת נפש האדם ולטיפוחה. הקורסים שפיתחתי מבוקשים מאוד והם מיועדים הן למתחילים והן למתקדמים, גם למי שמעוניין לפתח את עצמו וגם למי שמעוניין לפתח קריירה בתחום ולעזור גם לאחרים, והכשרתי אלפי בוגרים ובוגרות שעוסקים עד היום בתחום ומטפלים.
אני מלווה את התלמידים והתלמידות שלי לאורך כל הדרך ותמיד נמצא שם עבורם, ואשמח לראות גם אותך באחד מקורסי העשרה שלי, לצעוד ביחד וללוות גם אותך במסע.

יש לכם שאלה בנושא קורסי העשרה בתחומי טארוט וחלומות, או שאתם מעוניינים לקבל מידע נוסף? – צרו איתי קשר דרך הטופס או בטלפון: 03-5298840

הכותב: אושרי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *