ערכה ספר וקורסים בהנחה

לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 11.7.24 – 5.7.24 – השמש

הקיסר
הקיסר

חוסם/ תומך

קלף השמש
השמש

חוסם/ תומך

קלף הצדק
צדק

כיוון ומסר

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): השמש

מה המסר השבועי?

השמש היא אחד מקלפי הסדרה הרוחנית, ולכן היא נושאת מסר רוחני גדול ושיעור חשוב של שמחה, נראות, פתיחות ופשטות. הקלף מגיע לאחר קלף הירח שעסק בהעמקה ובמיסטיקה, ומהווה מאין "תמונת נגטיב" של קלף הירח, או ליתר דיוק – תמונת פוזיטיב:

השמש הוא קלף שמח, עוצמתי, מאיר, ממש כמו שמו. ולכן הוא אומר לנו השבוע לנסות לשמור על פתיחות ועל אנרגיה גבוהה. נכון שבמצב הנוכחי זה לא קל, ואולי אפילו מאתגר יותר מהרגיל לשמוח, אבל כדאי למצוא את הנקודות והמקומות בהם זה אפשרי ולעודד את עצמנו לשמחה פעילה: לצאת אל השמש, ממש פיזית, לדבר אל עצמנו יפה ובעדינות, לטפח את הילד או הילדה הפנימיים שלנו, לקנות לעצמנו משהו קטן, להרים לעצמנו את המורל, להתעודד אקטיבית, ולצד זה – להיות יותר פתוחים, פשוטים וברורים עם הסביבה. אם עד עכשיו רמזנו, ניסינו להעביר מסרים שקטים או עקיפים, השבוע צריך להיות פשוטים וברורים, להגיד את שעל לבנו, לבקש דברים באופן ישיר ובלי רמיזות, להיות אמיתיים ושקופים, ולהיות שלמים עם האופן שבו אנחנו מרגישים ומתבטאים.

ממה להימנע? 

קלף השמש עלול לרמוז על התמכרויות או הישאבות מסוימת לתמה או נושא חיים אחד, זה יכול להיות בנזוג שנוטל את כל הזמן והמרץ שלנו, או כל גורם אחר שמוציא אותנו מאיזון נכון של שלל גורמי חיינו. אלינו לשים לב שאנחנו לא מזניחים אספקטים אחרים של החיים.

בדייטים: חשוב במיוחד להיות עצמנו ולא לנסות להיות יותר מדי מסתוריים. מי שאנו זה אחלה. עלינו להיות חמימים, פשוטים ונאמנים למי שאנו. האותנטיות שלנו תמשוך את האנשים הנכונים לדייט נוסף.

בזוגיות: כדאי להחזיר את הקלילות והפתיחות לקשר, לצאת יותר יחד, לשמור על פוזיטיביות ברגעים יותר מורכבים, לשמור על אופטימיות ולדבר על הדברים בפשטות ובלי רמזים עמומים. זה שבוע מצוין להרבה יותר יציאה החוצה ועניין.

בקריירה: זה שבוע טוב להתנהל באופן פשוט ופוזיטיבי גם במקום העבודה. לא להיכנס לאינטריגות ולסודות. להגיד את הדברים בישירות ובאופן חיובי (אפשר לתת אפילו ביקורת באופן נעים וענייני) וכן אפשר וכדאי לבוא לעבודה יותר צבעוניים ו"מגודנרים".

ברמה האישית: כדאי לבחון האם אנחנו "מכורים" לאספקט מסוים בחיינו ולהחזיר אל חיינו את האיזון, בפועל זה אומר להקדיש זמן ואנרגיה לכל משאבי החיים שלנו.

קלף השמש
השמש

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? הקיסר

הקיסר הוא קלף מהסדרה הרוחנית שעוסק בעולם החומרי בחיינו וגם במובן מסוים בדמויות האב. באופן מעניין גם לקלף השמש יש זיקה לדמות האב בחיינו, לכן ייתכן מאוד שזה נושא מודגש השבוע. אולי עלינו להתמודד עם דמות האב בחיינו באופן פיזי וישיר או באופן רעיוני, ולכן בהשראת הקלף הראשון המסר הוא לשים דברים על השולחן ולהיות כנים עם עצמנו. אולי נושאים שקשורים בדמות האב בחיינו כמו קריירה וכספים הם נושאים מודגשים.

בכל מקרה עלינו לא רק להתחבר לרעיונות רוחניים, אלא גם להוריד את הדברים לקרקע, להזיז, לנהל את הסיטואציות בחיינו ולהתנהל כמו הקיסר, שהרי בסופו של דבר הדמות הניהולית האחראית בחיינו – היא אנו עצמנו.

הקיסר
הקיסר

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? צדק

הצדק הוא עוד קלף מהסדרה הרוחנית מה שעשוי לרמוז לנו שיש לנו הרבה שיעורים רוחניים השבוע, אבל גם מעלה את השאלה, האם אנחנו מניעים את החיים קדימה במו ידינו – באופן מספיק אקטיבי. זאת כמובן שאלה אישית, ולכן כל אחד מאיתנו צריך לבחון זאת. לרוב כשיש לנו פריסה שכולה רוחנית, היא מאוד עוצמתית אבל חסר בה קצת "אקשן" פעולה ממשית קדימה.

קלף הצד הוא קלף שבו אנחנו חותכים את ההפרעות מחיינו כדי להתקדם קדימה. מה מפריע לשמש שבנו לזרוח? האם זה התנהגות מסוימת של אדם בחיינו? דפוס פנימי? לא כל דבר אפשר לחתוך מהנתיב, אבל עלינו לפחות להרהר בכך השבוע כדי לבדוק זאת.

קלף הצדק הוא גם קלף מעט נוקשה ממש כמו קלף הקיסר ולכן השילוב של השניים יכול לרמוז שאנחנו מקיפים את עצמנו בדפוסים או באנשים שזקוקים לריכוך ולהורדת המגננות. לפעמים לחתוך את הנוקשות בחיינו אומר פשוט לסגל לעצמנו אורח חיים רך יותר ולאפשר לעצמנו את אותם דברים שהסביבה לא תמיד מאפשרת לנו. יש הרבה חומר למחשבה השבוע. נשמח לדעת איפה הפריסה פוגשת אתכם…

קלף הצדק
צדק

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי עכשיו זה לא רק בתל-אביב, הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *