ערכה ספר וקורסים בהנחה

לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 3.10.24 – 27.9.24 – מלכת החרבות

שני גביעים
שני גביעים

חוסם/ תומך

מלכת החרבות
מלכת החרבות

כיוון ומסר

הכוהנת הגדולה
הכוהנת הגדולה

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): מלכת החרבות

מה המסר השבועי?

קלף מלכת החרבות הוא מסדרת קלפי החצר. זה אומר שהמלכה מייצגת מזל על גלגל המזלות והוא – דלי. כן, המזל המקורי, מלא החזון ואוהב האדם מחד, אך גם זה המדויק והענייני. אז מה זה אומר על השבוע שלנו?

השבוע אנחנו צריכים להתבונן בדברים ממעוף הציפור, ואולי אפילו למצוא רגעים של ניתוק מוחלט מהפרטים הקטנים והמעיקים של היומיום – ניתוק מדיטטיבי נפלא ומבורך שבו נמצא את השקט שלנו. המלכה הזו מאוד שכלתנית, לכן הגישה ה"קרירה" הבדוקה והמדעית תעזור לנו יותר מכול השבוע. זה לא שבוע להיות רגשיים ולזרום עם כל גחמה שלנו, אלא לשקול דברים, לארגן הכול נכון, להיות "על זה", ולוודא שאנחנו שולטים במרחב המחיה שלנו לא משנה איזו סיטואציה אנחנו פוגשים בדרך. המלכות הן תמיד בעלות הכוח בסיטואציה. זה אומר שהכוח שלנו השבוע נמצא בלוגיקה, ביכולת לסדר נכון את הדברים גם פנימית – בעולמנו הרגשי, וגם ביומיום הפרקטי. זהו גם שבוע מצוין לחשוב על רעיונות מקוריים, לקבל השראה ולחשוב על הזולת ועל הדרך בה ביכולתנו לתרום לסביבה.

בדייטים: כדאי להתחיל מהראש ולא מהבטן. מה אנחנו מחפשות בבן זוג? האם הדייט הזה עונה על הדרישות הבסיסיות שלנו? האם הוא מתאים לערכים שלנו? עלינו לבחון קודם את ערכיו הבסיסיים ורק אחר כך להחליט אם בא לנו עליו (ולא בסדר הפוך).

בזוגיות: זמן טוב לתכנן לעתיד, להבין מה החזון המשותף, לאן אנו רוצים ללכת כזוג, מה העתיד שאנו מדמיינים, ולהתחיל לפעול בהתאם. טוב לחשוב איך אפשר לעזור לאחרים יחד – או לטפח את הקשר במשותף.

בקריירה: שבוע מעולה לתכנון מחדש, ניהול העניינים בעבודה, 

בהתפתחות אישית: שבוע מעולה להחליט לאן אנחנו הולכים ולאן אנו רוצים להגיע, לעשות חישוב מסלול מחדש ולהציב יעדים. בנוסף כדאי למצוא דרכים מדיטטיביות להינתק מהסביבה בעת הצורך, ולהרגיע את המחשבות. נתינה לזולת ותרומה לאחר בזמן ובמעשה יכולות לסייע לנו "לצאת קצת מעצמנו" השבוע.

מלכת החרבות
מלכת החרבות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? שני גביעים

שני גביעים הוא קלף מהסדרה המעשית – שניים מייצג דואליות ושניות, והגביעים הם שפע, אמונה והתחדשות. קלף זה הוא קלף החיזור והמחזר. זה אומר שהשבוע אנחנו צריכים לבחון היטב אחרי מה אנחנו מחזרים בדיוק, ומי מחזר אחרינו, ולהשוות את כל הנתונים האלה, כמובן, לרוחה המכוונת של מלכת החרבות. 

מלכת החרבות לא נענית לכל בקשה ולא מחזרת אחרי כל אופציה אלא שוקלת מה נכון לה לטווח ארוך. כלומר,

אם אקסים לא רלוונטים מחזרים אחריכם, זה הזמן לחתוך לנקודה ולהבין מה בדיוק יוצא מזה, ולשחרר אם זה לא מתאים. עלינו להבין גם במי אנחנו משקיעים את אנרגיית החיפוש ולהיות ממוקדים רק במה שיכול להיות מועיל – בין אם מדובר ב"חיזור" אחרי מכונית חדשה, עבודה או מערכת יחסים.

שני גביעים
שני גביעים

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? הכוהנת הגדולה

הכוהנת הגדולה היא קלף מהסדרה הרוחנית. היא מזכירה לנו להישאר סקרנים ופתוחים לבאות, להסכים לגדול כל הזמן ולשמור על המהות הפנימית הראשונית שלנו לא משנה מה הנסיבות. לכן אם יש אתגרים כרגע כדאי להתבונן עליהם כחלק ממסע של גדילה, של התחברות גם לצדדים הלא בהכרח "נחמדים" שבנו. 

כדי להיות מסוגלים לחתוך בולשיט (שזה מה שמלכת החרבות מצטיינת בו) אנחנו צריכים להבין שזה בסדר להיות גם קצת אגואיסטיים, לא לספר הכול, לא לחשוף כל דבר ולהישאר נאמנים לעצמנו, גם אם מנסים לעשות עלינו מניפולציה רגשית. ובכל מקרה – כדאי לקחת בקלות הכול כמו מסע מרתק.

הכוהנת הגדולה
הכוהנת הגדולה

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי עכשיו זה לא רק בתל-אביב, הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

1 תגובה על “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 3.10.24 – 27.9.24 – מלכת החרבות”

  1. כהרגלך, שגיא, מעשיר ומעשיר ומעשיר בידע.
    כמה שלומדים על הקלפים אתה מעניק עוד זווית ראיה ןעוד ועוד…
    תבורך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *