ערכה ספר וקורסים בהנחה

לקבוצת הוואטסאפ – מסר לשבוע 19.10.24 – 13.10.24 – הירח

מלך המטבעות
מלך המטבעות

חוסם/ תומך

קלף הירח
קלף הירח

כיוון ומסר

נסיך המטות
נסיך המטות

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): הירח

מה המסר השבועי?

במבט על – קיבלנו שלושה קלפים. קלף הכיוון מהסדרה הרוחנית מראה לנו שהכיוון שלנו רוחני יותר מטבעו. כן, קיבלנו שני קלפי חצר שמראים על הזדמנויות שיש לנו נטייה לפספס. לכן כדאי לשים לב שאנחנו לא נשארים יותר מדי "באוויר" ומצליחים להוציא רעיונות ומטרות לפועל באמצעות המסרים שלנו:

הירח הוא קלף מהסדרה הרוחנית. הוא עוסק במיסטיקה, פנימיות, ערפול ובדמות האם. המסר השבועי הוא לפני הכול "צריך לדבר על זה". ואולי בתקופה כמו שלנו, לדבר על זה יהיה חשוב במיוחד כדי לאוורר את מאגרי הנפש, ולהוריד מעט עומס. אין ספק שכדאי לשבת, לפרוק, לדבר ולאוורר, כדי להיות יעילים וקלים יותר בהמשך השבוע. כשאנחנו בקלף הירח, זה אומר שאנחנו מפרשים לא נכון את ההתרחשות או את הסביבה, שאנחנו מונעים מגורמים פנימיים לא ברורים וחשוב שנשמור על התור הקבוע עם המטפל הרגשי (אם יש לנו), נדבר עם חבר, חברה או קרוב משפחה ו"נשפוך" קצת, כדי להוריד מהלב, ולראות נכון יותר את הסיטואציה. אם יש החלטות חשובות על הפרק. ייתכן שרגשות או אי ודאות מעיבים ומפריעים לראות את התמונה השלמה. בנוסף ייתכן שיצוצו סוגיות הקשורות בדמות האם.

בדייטים: חשוב להסתכל על התמונה המלאה, לא לשקוע יותר מדי בפנטזיות ולהישאר קונקרטיים בדייט. אפשר וכדאי ליהנות משיחות עומק.

בזוגיות: זמן לשיחות בהירות, הבעת רגשות, פתיחה של עניינים שלא דוברו עד היום, הבהרה של "יחסינו לאן" ועוד.

בקריירה: לא כדאי לתת לרגשות להשתלט על הדברים. כדאי למצוא מקורות נוספים לדבר איתם על העניין ולאוורר כדי לא להגיע מוצפים לעניינים עסקיים.

בהתפתחות אישית: שבוע להרהור, מציאת בהירות, הסדרת היחסים עם האם או ההורים. שבוע טוב לעבודת חלימה או להתעסקות במיסטיקה למי שאוהב את התחום.

קלף הירח
קלף הירח

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? מלך המטבעות

מלך המטבעות הוא מלך הקריירה, העסקים והניהול המקושר עם מזל גדי. ייתכן שיש צורך לנהל דבר מה השבוע, להיות יותר "על זה", ולדאוג לקריירה או לכספים שלנו. עם זאת, הקלף גם יכול לייצג אנרגיה חיצונית נוקשה יחסית שאנחנו צריכים ללמוד להתנהל מולה. צריך לזכור שבכל קלף חצר יש אספקט שלילי וחיובי. יש לנו כאן הזדמנות לנהל דברים ביד רמה, או "להשוות אנרגיה" עם אדם מחיינו שמתנהל באופן ניהולי מדי. מכיוון שהקלף השני הוא קלף עם אנרגיה כמעט הפוכה, כנראה שאנחנו חייבים השבוע לאזן בין האנרגיות ה"רציניות" בחיינו לקלילות, ולמצוא את הדרך הנכונה לנו, גם אם זה דורש ויתור או שינוי.

מלך המטבעות
מלך המטבעות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? נסיך המטות

נסיך המטות הוא הקליל, חובב ההרפתקה וההתנסות, זה שאוהב לצאת לשטח – ומיוצג על ידי מזל קשת. יש לנו הזדמנות להתפתח, לצאת מגדר המוכר, להכיר אנשים חדשים, ולהתבונן על כל דבר כבהתנסות השבוע. עם זאת, חשוב לזכור שבתחום הדייטים, שתי האנרגיות האלה בתשלובת, מלך המטבעות ונסיך המטות, יכולים לייצג פרטנרים מסוג מאוד מסוים, ולכן אם אנחנו רק בשלב ההיכרות, חשוב לבדוק שהאדם שמולנו רציני ובנוי לקשר.

כדי להבין מה באמת נכון לנו ואיך לאזן בין אנרגיות מנוגדות בחיינו, כדאי מאוד לפתוח את הדברים  – בהשראת קלף הירח, להעמיק, ולהבין איפה שווה לנו להשקיע, מה קונקרטי ומעשי, ומה מדומיין. זה לא השלב להתקדם אם התכניות הן "באוויר".  

נסיך המטות
נסיך המטות

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי עכשיו זה לא רק בתל-אביב, הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

1 תגובה על “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לשבוע 19.10.24 – 13.10.24 – הירח”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *