ערכה ספר וקורסים בהנחה

לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 26.9.24 – 20.9.24 – אס החרבות

עשר חרבות
עשר חרבות

חוסם/ תומך

אס החרבות
אס החרבות

כיוון ומסר

הנאהבים
הנאהבים

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): אס החרבות

מה המסר השבועי?

אס החרבות הוא קלף מסדרת החרבות שעוסק באינטלקט, חדות מחשבה וחיתוך של סיטואציות. בעוד שהמספר אחת הוא מספר של שלמות, טוטאליות ופוטנציאל בלום. כשהשניים מתחברים אנחנו מקבלים אנרגיה גולמית של חדות, שינוי והתקדמות דרך מכשולים.

השבוע אנחנו צריכים ואולי גם יכולים להיות חדים יותר בהתנהלות שלנו, וכמובן שזה יכול "לקחת" אותנו לכמה כיוונים: ייתכן שהתקשורת שלנו צריכה להיות ישירה, אולי אנחנו צריכים לחתוך הפרעות מהנתיב – אם זה חשבונות ישנים, או רעיונות שלא מקדמים אותנו. אפשר להיות יותר נחרצים בקידום המטרות שלנו, ולתקשר את הצרכים והרצונות שלנו בחופשיות. אולי עלינו לשנות כיוון מנטלי במודע, ולפעול בכיוון, לדרוש העלאה. ייתכן ואנחנו צריכים לחתור לקבל יותר ידע, להתקדם מקצועית ולהיות בחוד החנית.

האס הזה מחבר אותנו למלחמה על הדברים שחשובים לנו, קידום עקרונות והתקדמות אינטלקטואלית וקוגניטיבית. 

אפשר השבוע להתמקד בקלף אס החרבות בכל יום, ולשאול את עצמנו היכן אנחנו יכולים להיות יותר חדים וממוקדים, איך להתחבר ל"שורות התחתונות" של כל סיטואציה, וגם איך לשמור על הדברים קלילים. החרב עושה את הדברים בקלות בלי הרבה "כובד" ולכן היא יכולה לתת לנו השראה רבה ופוש קדימה.

בדייטים: כדאי להיות קצת יותר חדים וברורים בכוונות שלנו, ראשית כול מול עצמנו. אנחנו חייבים להבין מה אנחנו רוצים ומוכנים לקבל בדייטים ומה לא – ולהיות יותר ענייניים. לא למשוך זמן אם יש דיל ברייקרז בסיטואציה.

בזוגיות: צריך לשנות ראש, להתנהל אחרת, ללמוד מסיטואציות בזוגיות מה עובד ומה לא ולא להמשיך לנסות את אותן התנהגויות שלא הוכיחו את עצמן. צריך להיות יותר החלטיים בקשר.

בקריירה: ככל שנראה יותר החלטיות ובהירות בפעולות ובמילים שלנו, כך נזכה ליותר הערכה. חשוב כמובן לא לפגוע באף אחד ולדבר תמיד בכבוד, אבל אסרטיביות אינה מילה גסה.

בהתפתחות אישית: זה השבוע להגיע להכרעות יותר ברורות לגבי הנתיב שלנו והעתיד שלנו. באופן קצת אירוני זה לא השבוע להיות יותר מדי "רוחנים" אלא יותר ענייניים ביצועיסטים, ולהוריד דילמות מהשולחן. ללכת על הדברים שהחלטנו.

אס החרבות
אס החרבות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? עשר חרבות

עשר חרבות הוא קלף מהסדרה המעשית – עשר הוא מספר של שלמות והגשמה והחרב היא יסוד לוגי, קר ומקדם. הקלף מראה לנו שהזמנים הקשים מתקרבים לסיומם, ואולי הם כבר הסתיימו. בשלב זה ייתכן שיש בנו ערגה לחזור אחורה, לנסות להציל דבר מה, להגיד "אולי בכל זאת", אבל הקלף אומר שהכיוון הכי נכון הוא קדימה. החלטנו, פעלנו, הבנו דבר מה וחשוב עכשיו להמשיך ישר לכיוון של שיקום, חזרה לשגרה טובה יותר ונטישת המסלול שפשוט לא עבד. אפשר לתת לרגשות המון מקום, מקום זה בסדר, אבל ההחלטות חייבות להיות לוגיות ושקולות כרגע. ועלינו להיות "הורים טובים" לעצמנו. 

עשר חרבות
עשר חרבות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? הנאהבים

הנאהבים כמעט מספר את אותו הסיפור של הקלפים הקודמים ומשלים אותם באופן אופטימלי. הנאהבים שוב מעודד אותנו לעשות החלטות אמיצות להחליט מה בתוך חיינו ומה נותר בחוץ ולא להתמהמה עם התלבטויות שברור לנו שאינן לטובתנו. אם החלטנו להוציא משהו מחיינו בין אם זה חבר, בן זוג, עבודה, סיטואציה, התלבטות או פרויקט, עלינו להתחייב להחלטה שעשינו כדי שנוכל באמת ובתמים לצעוד בדרך חדשה ולפתוח דלתות חדשות בחיינו.

הנאהבים
הנאהבים

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי עכשיו זה לא רק בתל-אביב, הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

1 תגובה על “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 26.9.24 – 20.9.24 – אס החרבות”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *