לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 18.7.24 – 12.7.24 – התלוי

אס הגביעים
אס הגביעים

חוסם/ תומך

התלוי
התלוי

חוסם/ תומך

הנאהבים
הנאהבים

כיוון ומסר

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): התלוי

מה המסר השבועי?

התלוי הוא קלף של עבודה קשה המעודד אותנו להתבונן בדברים מזווית אחרת ולשנות את הרגלי החיים שלנו באופן פעיל כדי לממש את החזון שלנו, והחזון שלנו צריך להיות לנגד עינינו השבוע כל הזמן. בא לנו להיכנס לכושר? זה אומר שאנחנו חייבים לקבוע לו"ז אימונים מסודר וריאלי – ולעמוד בו. אנחנו רוצים זוגיות? כדאי שניכנס ל"ראש" של אדם שכבר נמצא בזוגיות, ונצא לדייטים מתוך ודאות שאנחנו בשלים והאדם הנכון יגיע כי אנחנו "על זה". 

התלוי אומר לנו שפרספקטיבה היא הכול. איש עסקים מסתכל על חוב בבנק באופן שונה לגמרי משכיר (אגב זה לא אומר שזווית ראייה אחת עדיפה על אחרת), אבל ייתכן שהשבוע אנחנו חייבים להחליף "ראש" ולהסתכל על הדברים עם ראש קצת שונה משלנו, לאמץ סט ערכים קצת אחר, להבין את הדברים בהקשר שונה, זה מאמץ שהרבה פעמים לא רק עוזר לנו להקל על עצמנו, אלא גם עוזר לנו לפתוח את הראש ולמצוא יותר כלים לחיים.

בדייטים – עלינו לשנות פרספקטיבה ולהתחיל להתנהל על פי החזון שלנו – ולתת צ'אנס לאנשים שמתאימים לחזון הזה.

בזוגיות – עלינו לבדוק אילו שינויים חשובים לנו כרגע בזוגיות, ולהנחיל הרגלים חדשים בבית: דייט שבועי, פעילות חד חודשית כיפית מחוץ לבית, שישי רומנטי, יום קניות משותף, יום ספורטיבי או כל משימה אחרת שנרצה להשיג.

בעבודה – אולי יש טקטיקה אחרת נכונה יותר לעשות לפיה את הדברים, ועוד דרכי התבוננות בסיטואציות. כדאי להתחיל להנחיל הרגלי עבודה טובים יותר.

בחיים האישיים – זמן להתבוננות בדרך שבה אנחנו מתבוננים – לשחק עם נקודות מבט, לראות את עצמנו באור שונה. להתחיל לראות את עצמנו בראי בחזון שלנו – ולהבין מדוע מגיע לנו להצליח בכל משימה שהצבנו לעצמנו.

התלוי
התלוי

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? אס הגביעים

אס הגביעים הוא קלף השפע, התקווה וההתחלות החדשות. הוא קלף מהסדרה המעשית והוא למעשה התגלמות יסוד המים – השפע והנביעה. הוא מראה לנו השבוע שאם באמת נשנה את דרכינו ונצליח להיכנס לראש חדש, נתחיל לראות שינויים משמעותיים לטובה, אולי אפילו דברים שנראו עד עכשיו חסומים או בלתי אפשריים – ייפתחו ונרגיש כמו איזה נס. הנס הוא לא תולדה של איזה רגע שרירותי וחד פעמי, הוא התאפשר בדיוק בגלל השינוי שנעשה. לכן שווה לנו להתאמץ השבוע ולראות את התוצאות של המאמצים שלנו.

אס הגביעים
אס הגביעים

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? הנאהבים

הנאהבים הוא קלף מהסדרה הרוחנית, הוא מדבר על בחירה ויכולת להחליט מה להוציא מחיינו ומה להכניס, מתוך הבנה שלכל הוויה בחיינו יש השפעה ישירה עלינו לא רק פיזית אלא גם נפשית ורוחנית.

השבוע חשוב שנבין אם יש אנרגיה כלשהו שעומדת בדרכנו. מה אנחנו צריכים לפנות מחיינו כדי להגביר את תחושת השפע והאמונה? אולי דחינו את ההתמודדות עם סוגיות מסוימות, שיחות שצריך לנהל או החלטות שיש להחליט, אבל השבוע כדאי לנסות לפנות את השטח הפנימי והחיצוני בחיינו כדי שאנרגיה חדשה, אנרגיה של אס הגביעים תוכל להיכנס ולהרבות שפע בחיינו. האם יש תחום מסוים שבו צריך "לפנות את השטח"? האם יש דברים, מצבים או רגשות שהדחקנו וטרם התמודדנו איתם? השבוע זה הזמן לאזור עוז ולהתחיל לנהל את המצב.

הנאהבים
הנאהבים

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי עכשיו זה לא רק בתל-אביב, הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

1 thought on “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 18.7.24 – 12.7.24 – התלוי”

  1. נהנית מאוד לקרטא את המסר והתומכים/ח6סמים….תודה ,תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *