לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 1.8.24 – 26.7.24 – עשרה מטבעות

הקיסרית
הקיסרית

חוסם/ תומך

עשרה מטבעות
עשרה מטבעות

חוסם/ תומך

שלוש חרבות
שלוש חרבות

כיוון ומסר

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): עשרה מטבעות

מה המסר לסוף השבוע?

עשרה מטבעות הוא קלף מהסדרה המעשית הכולל את המספר עשר המייצג שלמות סיום וחשיבה על השלב הבא לצד יסוד המטבעות המעשי והממשי. 

הקלף מראה לנו שהשבוע הזמן להתבסס להתקרקע ולטפח את מה שכבר יצרנו. הדגש הוא על שימור ועל טיפוח ופחות על התחלת פרויקטים יש מאין. ישנה זיקה חזקה לבית ולמשפחה, ולכן ההמלצה היא לבדוק מה יכול לחזק את תחושת הדבקות והיציבות. כדאי לשים בצד ריבים, שטויות, אכזבות ישנות ולהתמקד בבסיס היציב שכבר קיים בחיינו.

חלקת האלוהים הקטנה שלנו – שזהו שם הקלף, מייצגת את כל תחומי חיינו שאנו מטפחים – מהקריירה הענפה שלנו, העסק הפרטי, הרגלי העבודה שטיפחנו שנים, פרויקטים אהובים במיוחד, המשפחה והבית שאולי זקוק לשיפוץ או לסידור השבוע, וכן גינת ירקות השורש שאנחנו מטפחים. זהו השבוע לתת תשומת לב לדברים שכבר עומדים על תילם וצריכים עוד אהבה וטיפוח.

הסיפור המיתולוגי – לחזור לגדולה

מעמדו של דדלוס מתחזק, צרות העבר כבר לא מאיימות עליו, והוא מקבל שוב את תפקיד אמן הממלכה. הוא לא חוזר על השגיאה שעשה בצעירותו: הוא לא מפחד שייקחו ממנו את מעמדו. הוא בטוח במי שהוא ובכישרון שלו. בנוסף דדלוס הצליח להיחלץ מצרה איומה מבלי שאפילו ידע עליה. המלך מיינוס רצה לבוא לעירו ולהורגו אך תוכניתו סוקלה. לכן הקלף הזה קשור גם בשפע מזל טוב.

עשרה מטבעות
עשרה מטבעות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? הקיסרית

הקיסרית היא קלף תומך מהסדרה הרוחנית. היא מדברת על שפע פיריון, נשיות, אימהות ושגשוג. היא מאוד תומכת ברעיון המרכזי השבוע של עשרה מטבעות משום שהיא מאוד משפחתית, אימהית ועוצמתית. היא יודעת לא רק להזין ולהעניק לילדיה אלא גם להתיב גבולות ולהגן עליהם כמו ביג מאמא אמיתית. גם אם איננו הורים עדיין, עיקרון הפיריון שולט השבוע ומוביל אותנו להיות פוריים, להעניק ולטפח כדי לבנות את הבסיס שלנו וכן את הבסיס להמשכיות.

לנשים מבינינו: זה השבוע להשקיע בעצמנו, לטפח להזין ולהוקיר את הגוף והנפש.

הקיסרית
הקיסרית

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? שלוש חרבות

שלוש חרבות הוא קלף מהסדרה המעשית. הוא מורכב מהספרה שלוש המתארת שלב ראשוני של הגשמה וכן מיסוד החרבות הלוגי הקר ולעיתים – החותך.

שלוש חרבות מייצג אכזבה, אי שביעות רצון, משבר או קושי, אבל זהו לא קושי גדול זהו קושי קטן (המספר שלוש מספר "צעיר") לא לדאוג! הוא לא צופה את העתיד (: וכן, כל זה יושב ברקע, ולא בקלף הכיוון, מה שמראה לנו שהאכזבה היא, או יכולה להיות, משהו קטן, שולי זמני שיעבור.

אגב זה רק קלף שמזמין אותנו לשאול את עצמנו אם יש כבר עכשיו משהו ברקע שמפריע לנו, אכזבה שקיימת כעת. אם כן, מה המסר?

המסר הוא שלא משנה מה מעיב על השבוע שלנו, כדאי לשים אותו בפרופורציות, להשלים עם דברים שלא מסתדרים ולהמשיך להשקיע רק במקומות מבוססים, איתנים שמניבים פירות ותוצאות. יש לנו הרבה יותר פלוסים ממינוסים במערכת, בחיים ובאנרגיה, וצריך לתת לדברים הקטנים שלא עובדים פשוט לנשור מחיינו ולהמשיך הלאה.

שלוש חרבות
שלוש חרבות

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי עכשיו זה לא רק בתל-אביב, הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

2 thoughts on “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 1.8.24 – 26.7.24 – עשרה מטבעות”

  1. אחלה פריסה 😎👌
    בהנחה שקלף התשובה מראה לי את המקום המצויין שנמצאת בו מבחינה זוגית והקיסרית מבקשת ממני לטפח את הנשיות ולהנות מעצמי אפילו שגיל המעבר מעצבן:)
    האם 3 חרבות יכול להראות אכזבת עבר מזוגיות קודמת ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *