ערכה ספר וקורסים בהנחה

לקבוצת הוואטסאפ – מסר לשבוע 26.10.24 – 20.10.24 – שמונה מטות

מלך הגביעים
מלך הגביעים

חוסם/ תומך

שמונה מטות
שמונה מטות

כיוון ומסר

אביר המטות
אביר המטות

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): שמונה מטות

מה המסר השבועי?

במבט על – קיבלנו שלושה קלפים. קלף הכיוון מהסדרה המעשית המראה לנו שהשבוע מתאפיין במהירות ובאקטיביות, וכן שני קלפי חצר (ואביר) בצדדים המראים לנו שיש הזדמנויות שניטה לפספס, שעלינו לפענח מה עוצר אותנו מלממש ולהגיע לביצוע כי ניכר שהעיכובים הם פנימיים.

שמונה מטות מורכב מיסוד האש החי, המהיר והפעיל ומהספרה שמונה המתארת סיומים והשלמת תהליך. הקלף מעודד אותנו להיות פעילים מהירים, להשיג מטרות, לא להתמהמה, לנצל הזדמנויות, ולבדוק מה הדרך הכי נכונה ומהירה לבצע את התכניות שלנו בכל תחום. ברמה המעשית יש מקום השבוע לזריזות מחשבה ופעולה (במסגרת הטעם הטוב כמובן), לתנועה רבה ופיזיות, לתשוקה והבעה עצמית, ספורט ופעילות גופנית מכל סוג. ברמת המאקרו, ייתכן שישנה הזדמנות לעשות מעבר חיים שיראה מהיר כלפי חוץ, אך בפועל פשוט הגיעה ובשלה העת הנכונה למעבר זה.

בדייטים: חשוב לנסות לזרום קצת יותר עם ההצעות להיפגש מחוץ לבית. לא להירתע מהיכרויות, וולתת לעצמנו צ'אנס להתנסות ולהכיר אנשים חדשים. 

בזוגיות: שבוע טוב לעשות יותר פעילות משותפת, יותר ספורט ותנועה, לבצע שיחות חשובות אך מנקודת ראות כיפית, קלילה ובלי יותר מדי כבדות.

בקריירה: שבוע מצוין להצעות חדשות, זרימה עם פרויקטים קיימים, ניצול אפשרויות אופטימלי בעבודה, והנעה לפעולה.

בהתפתחות אישית: שבוע מעולה להשקעה בכיף, בהנאה, בשיחות מזדמנות. כדאי להגיד הרבה יותר "כן" להצעות שאין באמת סיבה טובה לסרב להן פרט לחשש משינוי, או פחד לאכזב. כדאי לנסות להעז. לצאת מחוץ לקופסה ולנוע ביתר שאת.

הסיפור המיתולוגי:

הסיפור המיתולוגי מעניק עומק והקשר לקלף הראשי. שכן הקלף מתבסס על סיפורי חיינו, סיפורי הבסיס של האנושות. 

הסיפור המיתולוגי של שמונה מטות הוא  – סיום המשימה

יאסון מתכנן ביחד עם מדיאה כיצד לפעול. בעזרת העצות שלה הוא נוטל את גיזת הזהב לידיו בכוח והורג את אחיה, בן המלך, בורח מהאי ומפליג יחד עם מדיאה הביתה כשהכול מתוכנן לעילא ומתנהל כהלכה.

שמונה מטות
שמונה מטות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? מלך הגביעים

מלך הגביעים מייצג את מזל סרטן מבין קלפי החצר. לכן הוא מייצג לפני הכול הזדמנויות, יכול להיות שההזדמנויות יהיו בתחום המשפחה, חברים, חיזוק הקשרים הבין אישיים ועוד. אז מה עוצר בעדנו השבוע? בקלף זה אנחנו חוששים לצאת מגבולות המוכר לנו ביומיום, ולכן עלולים להימנע מדברים חדשים, היכרויות, חוויות ועוד כהנה וכהנה.

אולי גם נימנע מהצעות עיסקיות, ולכן אנחנו חייבים להכין את עצמנו ולחשוב כבר עכשיו – מה מונע מאיתנו לזרום? מה גורם לנו להגיד לדברים "לא"? האם אפשר להימנע מכך ולמצוא דרך לעשות את הדברים בכל זאת ולהעז? השבוע כדאי.

מלך הגביעים
מלך הגביעים

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? אביר המטות

גם אביר המטות הוא קלף שצריך דחיפה קטנה כדי להתחיל להתלהב. כל האבירים בטארוט מייצגים הזדמנויות שנוטות להתפספס. לכן דווקא עכשיו עלינו לשים רגל על הגז ולנצל אפשרויות גם אם "לא הכי בא לנו", לפעמים המעשה, ההחלטה, החיבור לתנועה קדימה – הם מביאים את החשק לעשייה. השבוע אחד התירוצים שלנו להימנע מספורט, מדייט, מיציאה לבר, מקבלת הצעה – זאת ההרגשה ש"לא בא לי". אבל האמת? אין לנו מה להפסיד אם ננסה – אז יאללה.  

אביר המטות
אביר המטות

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי עכשיו זה לא רק בתל-אביב, הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *