ערכה ספר וקורסים בהנחה

לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 4.7.24 – 28.6.24 – גלגל המזל

הקיסרית
הקיסרית

חוסם/ תומך

גלגל המזל
גלגל המזל

חוסם/ תומך

שבעה גביעים
שבעה גביעים

כיוון ומסר

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): גלגל המזל

מה המסר השבועי?

גלגל המזל הוא קלף מהסדרה הרוחנית. הגלגל הוא ההגה של חיינו והוא גם משקף את תנועת החיים המשתנה. כידוע פעם אחת אנחנו "למטה" ובפעמים אחרות "למעלה". לפעמים יש לנו כשלונות ולפעמים הצלחות אדירות. אבל לקלף הזה יש סוד, כשהוא מופיע בפריסה הוא מספר לנו שאותן תנועות שאנחנו רואים בחיינו, קשורות קשר הדוק לפנימיות שלנו. ולמעשה, אנחנו לא מודעים לכך אבל משהו בנו מכוון את אותה תנועה חיצונית.

נכון לא בכל אספקט של המציאות יש לנו שליטה, בהחלט לא, אבל הופעת הקלף היא בשורה משמחת, משום שהשבוע הגלגל הוא בידינו ולא משנה מה קורה מחוצה לנו, אנחנו יכולים, יותר מבכל שבוע אחר, להניע את הגלגל לכיוון אחר אם רק נהיה מודעים לכך. החשיבות העליונה השבוע טמונה בתגובות שלנו לסיטואציות, ובמקום שבו מצבים פוגשים אותנו. אם נגיב אחרת, ונבין מה המקור האמיתי של המצב שלפנינו, הסיטואציה בהחלט יכולה להשתנות. אם צצות סיטואציות שמוציאות אותנו משליטה, ההגה עדיין בידיים שלנו כל הזמן, ואנחנו יכולים לבחור אחרת.

בדייטים – כדאי לשים לב לדפוסים חוזרים ולפעול הפעם מתוך מקום מתקן. ייתכן שהדייטים שלנו משקפים אמונות בסיס מסוימות בחיינו וזוהי הזדמנות לחקור את מי אנחנו מושכים לנתיב. גם אם מגיעים לנתיב שלנו אנשים המייצגים אמונות קודמות, זאת התגובה שלנו אליהם שתשנה את חוקי המשחק.

בזוגיות: כדאי לנו לשים לב ביתר שאת לתגובות שלנו למצבים עם הפרטנר השבוע, ולראות מה בוקע מאיתנו לנוכח סוגיות שעולות. אולי כדאי לבחון יותר לעומק איפה הדברים פוגשים את זכרונות ודפוסי העבר שלנו ולבחור בחירות ותגובות חדשות בהתאם.

בקריירה: זה השבוע לקחת את הדברים בידיים ולא לתת לגלגל להסתובב בלי שליטה. עלינו להחליט לאן אנחנו הולכים.

ברמה האישית: השבוע יש מקום לבדיקה של המציאות סביבנו כדי להבין איפה היא מתחברת לדפוסי עבר. האם אנחנו משחזרים דפוסי עבר או בוחרים בחירות חדשות? לאן ברצוננו להנהיג את חיינו מהבחינה הרוחנית והמעשית? זה שבוע להרהורים ויצירת שינויים במודע.

גלגל המזל
גלגל המזל

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? הקיסרית

הקיסרית היא עוד קלף מהסדרה הרוחנית והיא מדברת על השפע בחיינו. היא מזכירה לנו שהגענו לעולם כדי להיות צינורות של שפע, להשפיע על אחרים ולהתמלא בשפע בעצמנו. אפשר לחשוב על הכול בחיים כעל שפע, על חברים, שיחות, חכמה, תובנות וכן גם על דברים גשמיים כמו כסף ורכוש. אבל השפע הוא קודם כל המהות שלנו ועלינו לחוות את עצמנו כשופעים כדי למשוך שפע אלינו. במובן הזה גלגל המזל מתחבר מצוין, כי גם כאן השפע בחיינו מתחיל בנו, בתפיסה העצמית שלנו, בהרגלי המחשבה, בדרך החיים. 

השבוע אנחנו צריכים לחשוב באופן שופע. זה לא אומר בהכרח לבזבז כסף או לתת יותר מדי, זה אומר בעיקר להתמלא בשפע, ולבדוק מה ממלא אותנו? שיחות, חיבורים חדשים? תחביב מסוים? אנשים בחיינו? שם נחווה גם את שינויי התודעה הכי גדולים השבוע.

הקיסרית
הקיסרית

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? שבעה גביעים

שבעה גביעים הוא קלף מהסדרה המעשית: הספרה שבע מייצגת התעלות וקפיצה לוגית או מנטלית, יסוד הגביעים מייצג שפע וזרימה.

שבעה גביעים הוא קלף שמדבר על הפנטזיות שלנו ועל הרצון והצורך להגשים אותן. השבוע, בואו נעשה בדיוק את זה. ניקח את המשאלות שלנו וניתן להן ביטוי מוחשי. אפילו צעד אחד קדימה יעשה את העבודה. לכן הקלף תומך בקלף הראשי בכך שהוא עוזר לנו לצאת מה"לופ" של גלגל המזל ולהתחיל לסלול הלכה למעשה את המציאות שלנו מחוץ ללופ. השפע הוא ה"חבר" שלנו השבוע, וקל לראות ששני הקלפים התומכים מדברים על הצורך שלנו להיות יותר יצירתיים ולממש בפועל את הצרכים הנפשיים שלנו. אפשר להתחיל היום.

שבעה גביעים
שבעה גביעים

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי עכשיו זה לא רק בתל-אביב, הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

2 תגובות על “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 4.7.24 – 28.6.24 – גלגל המזל”

  1. מתחברת מאוד לפריסה, מרגישה שאני בתהליך כבר כמה חודשים והופ – הגיע הרגע. תודה רבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *