ערכה ספר וקורסים בהנחה

לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 27.6.24 – 21.6.24 – אביר הגביעים

שבעה מטבעות
שבעה מטבעות

חוסם/ תומך

אביר הגביעים
אביר הגביעים

חוסם/ תומך

מלכת הגביעים
מלכת הגביעים

כיוון ומסר

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): אביר הגביעים

מה המסר השבועי?

אביר הגביעים הוא קלף מסדרת המים וכן הוא אחד מארבעת האבירים. כזכור לנו האבירים מייצגים את אנרגיית ה"כמעט". הם מראים לנו מה עוצר אותנו מלשעוט קדימה ולממש את החלומות, הרצונות והמטרות שלנו.

אביר הגביעים מספר לנו שאנחנו נמצאים בעולם של פנטזיה, ובמידה מסוימת נמנעים מהכרה במציאות. מה שחבל באמת, זה כשהאביר הזה מופיע בפריסה שלנו, המשמעות היא שהפוטנציאל שלנו לממש את הרצונות והכמיהות שלנו – דווקא גבוה! ואם רק ניערך כראוי, ונבין איזו הזדמנות נפלה בחלקנו – נוכל להגיע אל האס המיוחל – אס הגביעים המייצג את האמונה והשפע.

ובמילים אחרות, ייתכן שהמצב, באופן די מובן, גורם לנו להרגיש שהמטרות שלנו רחוקות מאי פעם, שאין סיכוי כרגע לזוגיות חדשה או לשינוי משרה, שאי אפשר לעבוד עכשיו על פרויקט, מטרה או התפתחות אישית, אבל זה כלל לא נכון.

אם רק נעז לצאת מהדמיון ולבדוק מה זמין עבורנו בפועל, אולי נגלה שגם תקופות חלשות או קשות יותר, הן חתיכת הזדמנות.

ווינסטון צ'רצ'יל אמר: "לעולם אל תבזבז משבר טוב", ולמרות שזה אכן מצב קשה מאוד ברמה המדינית – עבור כולנו, ואנחנו לרגע לא מדחיקים או מכחישים זאת, כל עוד אנחנו כאן – יש לנו גם הזדמנויות צמיחה, קטנות וגדולות. בכל יום.

אז האביר אומר, די לפנטז השבוע, קחו צעד, האמינו ששפע, גם במצב כזה, עוד קיים אם ניפתח אליו, ומצאו את הדרכים לממש, ולא רק לחלום.

בדייטים: ייתכן מאוד שדווקא השבוע נתחיל לממש את החזון שלנו, ובאורח פלא דווקא עתה, נתחיל למצוא תירוצים למה אנחנו לא ערוכים ומוכנים לבאות – למחזרים נכונים, לאנשים שבאמת רוצים להציע לנו ערך. אז זה הזמן להתכונן להגיד "כן" להזדמנויות שלפנינו ולתפוס את עצמנו כשאנחנו שמים רגל להתקדמות שלנו עצמנו. להבין מראש איפה אנחנו מכשילים את עצמנו, ולנטרל את החסימות.

בזוגיות: כדאי להכניס יותר רומנטיקה השבוע לקשר בדרכים קטנות כמו פתקים ופרחים או בכל דרך אחרת. לפעמים אנחנו יכולים להיות "אבירים.ות על סוס לבן" גם כשאנחנו כבר בקשר ולהראות אביריות ואציליות. זה השבוע להגשים ביחד חלומות, להרים קצת את רמת הפנטזיה והצחוק בקשר ולמצוא איך לשמר את האש.

בקריירה: זה השבוע להוציא לפועל תכניות מהמגירה ולהתכונן גם לקבל את מה שביקשנו ושאפנו אליו. כדאי להוריד תוכניות לקרקע ולהתחיל ליישם, כי הגשמת התכנית – אפשרית.

ברמה האישית: שבוע מצוין להגות, קריאה, מחשבה, מדיטציה, כתיבה ושיחה פנימית.

אביר הגביעים
אביר הגביעים

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? שבעה מטבעות

שבעה מטבעות תומך בקלף המרכזי, כי הרי הקלף המרכזי אומר שעלינו להיות יותר החלטיים, להגיד "כן" ולא לסגת כשהעניינים מתחממים.  לכן הקלף תומך, כיוון שהוא אומר שעלינו לקחת סיכון ולא לפחד ללכת עד הסוף. 

יחד עם זאת הקלף מבקש מאתנו להבין יותר לעומק את הצעד שאנו שוקלים לעשות. לבדוק  היטב אם אנחנו עומדים לעשות החלטה שתיצור שינוי חיובי, או שיש בנו צד שהולך סתם לחבל בתהליך שהולך היטב. למשל, נגיד ששקלנו לעזוב את העבודה. הקלף הראשי שלנו אומר שכן, שאכן זה צעד נכון (כל קלפי החצר אומרים "כן" לשאלה בסגנון "האם נכון לי?"). קלף  7 מטבעות, אומר לנו שעלינו להבין אם הבעיה האמיתית שלנו היא העבודה, או שאנחנו "מפילים" על העבודה את האשמה, כשבפועל אנחנו פשוט חסרי סבלנות או כמהים לשינוי (בלי קשר לעבודה המסוימת הזו).

הרבה פעמים אנחנו עוברים דירה או מחליפים בן זוג רק כי משהו בתוכנו לא מוצא מנוחה, ואז מתחרטים. לכן הקלף קורא לנו לעצור לרגע, לחשוב יותר לעומק, ולבדוק מה שורש הבעיה: "העבודה" או אנחנו. וזה תקף לכל נושא בוער בחיינו.

שבעה מטבעות
שבעה מטבעות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? מלכת הגביעים

מלכת הגביעים היא קלף חצר טוטאלי, גועש ומלא רגש ותשוקה. היא מייצגת את מזל עקרב, שופעת מיניות ומאוד טוטאלית בהחלטות שלה לטוב ולרע. לאור העובדה שהכיוון שלנו הוא "ללכת על זה!", טוב יהיה לתת גם למלכה הפנימית שלנו לנוח ביטוי וחופש פעולה. 

אז אם עולה בנו צורך בוער להחליט החלטות מהירות ולהגיע להכרעות ברורות, השבוע כדאי לזרז תהליכים, לחקור ולבחון את הנושא לעומק כדי שיהיה לנו את כל הכלים כדי לעשות הכרעות נכונות יותר.

מלכת הגביעים
מלכת הגביעים

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי עכשיו זה לא רק בתל-אביב, הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *