ערכה ספר וקורסים בהנחה

לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 22.8.24 – 16.8.24 – שני מטות

תשעה גביעים
תשעה גביעים

חוסם/ תומך

שני מטות
שני מטות

כיוון ומסר

הקיסר
הקיסר

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): שני מטות

מה המסר השבועי?

קלף 2 מטות הוא קלף מהסדרה המעשית. מחד הוא מכיל את יסוד האש הזריז, הסקרן ומלא התשוקה, ומצד שני אלמנט ה-2 מייצג דואליות, חוסר יציבות מסוים, בדיקה והתכווננות. אם כך הקלף הזה הוא קלף של למידה, ולו זיקה חזקה ללימודים אקדמיים, קורסים, חוגים, שיעורים וכל מקור אחר של ידע ולמידה. כן, זה כולל גם את "בית הספר של החיים", המקום בו אנחנו לומדים שיעורים במערכות יחסים, בעבודה, בהתנהלות ובכלל – למידה כללית מאירועי החיים שמלווים אותנו.

אם כך המסר הוא לקחת את השבוע הזה בגישה סקרנית, מתעניינת, חוקרת ולומדת. גם אנשים חדשים – עלינו ללמוד קודם היטב, ולהבין את דרך הפעולה שלהם. גישה לומדת היא גישה שמשאירה אותנו בפליאה ובמרחק מסוים (ויעיל) מהאירועים.

בנוסף, שבוע מעולה פשוט ללמוד דברים חדשים, ליהנות מתחומי עניין מסקרנים, להתנסות במשהו חדש ולהרחיב אופקים – באופן יזום.

ומה עוד? לקלף יש גם חיסרון – הוא פועל מהר מדי לא פעם כשעוד אין לו בסיס רחב מספיק. לכן, המסר השבועי הוא לשים לב בהקפדה יתרה לאילו הרפתקאות אנחנו נכנסים. לא להשקיע בבורסה בלי שעברנו הדרכה ברורה בנושא, לא להתקדם משפטית בלי ייעוץ, להימנע ממעשים נמהרים שיעלו לנו ביוקר – פשוט עלינו ללמוד קצת יותר לפני שנפעל. זה הכול.

בדייטים: זה הזמן לצאת לדייטים מתוך סקרנות אמיתית לפגוש אנשים, ללמוד מהם וללמוד אותם. אין צורך להתקדם מהר מדי אל המטרה, אפשר פשוט להתרשם מהם ולהישאר פתוחים למידע.

בזוגיות: זה שבוע שוב – ללמידה הדדית. אולי זה הזמן להבין איך מנהלים קשר, ללמוד בבית ספר הזוגי שלנו איך לנהל זוגיות תקינה, ולהתייחס אל הדברים באופן סקרני ולא דרמטי. לא כדאי להגיב מהבטן אלא לחשוב על גישה נכונה לניהול מצבים.

בקריירה: כדאי להתקדם לאט השבוע ברמה הביצועית אבל להרבות בהקשבה ובפתיחות לרעיונות חדשים. אולי כדאי לצאת לקורס או לתת לעצמנו ללמוד את הדינמיקה במשרד.

ברמה האישית: קורסים, תחביבים, תכניות ומידע חדש ירענן אותנו מנטלית ויסיח את הדעת.

מה הסיפור של הקלף?

יאסון, הוא בן של מלך. הוא הורחק בילדותו מן הארמון כי דודו השתלט על הממלכה. יאסון לא יודע על כך דבר וגדל במשפחה מאמצת נפלאה, אך תמיד מרגיש כמו נטע זר, שונה, ולא לגמרי שייך. בשלב זה הוא לפתע נשלח ללימודים אצל כירון כדי שיוכל להשכיל ולצבור ידע, ובגיל 17 נאמני השלטון מגלים לו את האמת – כי הוא נועד לתפוס את כס המלוכה.

שני מטות
שני מטות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? תשעה גביעים

9 הוא מספר של שלמות והגשמה – כמעט עד לשלמות המוחלטת, והגביעים מייצגים שפע. 9 גביעים מייצגים מצב של שפע עצום המצוי בהישג ידינו, אבל לא פעם עלינו להתכונן אליו ולהיות מוכנים לקבלו. להרגיש בעצם ראויים. זה אומר מחד לפנות מהנתיב את כל מי ומה שלא מביאים לנו את השפע הנכון, ומצד שני להכין את הכלים שלנו להכיל יותר.

זהו קלף תומך שמראה לנו שהלמידה השבוע כרוכה בהבנה היכן השפע שלנו מצוי, ואיך להתארגן אליו נכון. בלימודים – אילו קורסי השלמה צריך בשביל התואר הנכסף, בקריירה, איך להכין את קורות החיים כדי להשיג את העבודות הנכונות, ובאהבה – מי עומד בקריטריונים שלנו בעצם. 

תשעה גביעים
תשעה גביעים

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? הקיסר

הקיסר הוא קלף מהסדרה הרוחנית. הוא עוסק בביסוס מקומנו בעולם החומר וביכולת לנהל. אולי השבוע הנוכחי מציב יותר אתגרים בנושא של ניהול וקריירה. ולכן עלינו להבין איך ולאן להוביל את עצמנו כך שבאמת נרכוש את הידע הנכון. יש לו גם זיקה לידע רשמי כמו מוסדות אקדמיים ותעודות רשמיות, לכן אם זה הכיוון שלנו השבוע, הקלף מהווה תמיכה בדרכנו ועידוד להמשיך כך. 

עלינו לוודא שהקיסר הפנימי שבנו, אותו חלק סמכותי בתוכנו, תומך בנו להמשיך ללמוד ולהחכים ולא עוצר אותנו מלממש את סקרנותנו. אמת, השבוע עלינו להימנע מלרוץ קדימה, אבל חשוב שנהנה מהדרך ונימנע מביקורת מוגזמת ומשמרנות יתר.

הקיסר
הקיסר

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי עכשיו זה לא רק בתל-אביב, הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *