ערכה ספר וקורסים בהנחה

חיבור לאנרגיות התקשור: כלים וטכניקות לפיתוח היכולות הרוחניות

מאמר אורח מאת יעל ניסים

אור שמיימי - כלים בתקשור

לכולנו יש את היכולת להתחבר לעולמות רוחניים ולהבין מסרים שאנחנו מקבלים. ישנם המתקשרים עם נפטרים, מתקשרים עם עולמות מדריכים או אפילו תקשור עם מלאכים. הרבה פעמים כדי להעמיק את החיבור הזה, ניתן לעשות שימוש בכלי חיזוי שונים שמקלים עלינו ומאפשרים לפתח את יכולות התקשור שלנו עם העולם הרוחני. המאמר הבא יציג כלים וטכניקות שיעזרו לך לגלות את הפוטנציאל הרוחני הטמון בך ולהבין את המסרים המגיעים אליך מהעולם שמעבר. 

כלי חיזוי – גשרים לעולם התקשור 

כלי חיזוי, הם כמו מפתחות שפותחים לנו את הדלת לעולם התקשור. באמצעותם, ניתן להתחבר לממדים רוחניים ולפתח את היכולות הרוחניות שלנו בצורה מובנת וברורה. יש אנשים שמוצאים את הכלי המתאים להם אחרי ניסיונות רבים, בעוד אחרים מתחברים לכלי אחד בלבד ומעמיקים ומתמקצעים בקבלת מסרים ותקשור דרכו. 

קלפי טארוט וקלפי מסרים כדרך לתקשור 

קלפי טארוט, הם כלי חיזוי פופולרי שמשמש להבהרת מסרים רוחניים באמצעות תמונות וסמלים. קיימים סוגים רבים של קלפים, כמו קלפי טארוט, קלפי אושו וקלפי המלך שלמה, המיועדים לפריסות רחבות, וקלפי מסרים כמו קלפי האלות וקלפי האור, המיועדים לקבלת מסרים בודדים. התקשור באמצעות הקלפים מתחיל ברגע שמפסיקים לערבב את החפיסה ומבצעים את הפריסה. במהלך הפריסה, מסרים יכולים לכלול שמות, מספרים, צבעים ודמויות שמסייעים לנו להבין את המשמעות הרוחנית. 

ספרי קודש, ככלי לקבלת מסרים 

שיטה נוספת לקבלת מסרים רוחניים היא באמצעות ספרי קודש. מתקשרים רבים מוצאים את התשובות שלהם בספרי תהילים, ספר הזוהר וספרי קודש נוספים. ספרים כמו "ניצחתי ואנצח" מתמקדים בקשר בין מחשבה, דיבור ומעשה ומכילים שיעורים שמספקים מסרים רוחניים לאדם המבקש. מומלץ להדליק נר לבן לפני פתיחת הספר ולומר תפילה קצרה לבקשת מסר ברור ומדויק. 

רונות, סמלים עם עוצמה רוחנית 

הרונות הן סמלים עתיקים שמביאות עמן מסרים ואנרגיות ייחודיות. כל רונה חרותה על אבן, קריסטל או עץ, ומהדהדת באנרגיה מסוימת. הנורדים והקלטים השתמשו ברונות לחיזוי ולקבלת מסרים רוחניים, והשימוש בהן נמשך גם כיום. ניתן להשתמש ברונות לפריסות, בדומה לקלפי טארוט, וכן כקמעות לחיזוק אנרגטי. כל סמל מביא איתו משמעות ומסר רוחני.

מטוטלת, כלי עוצמתי לקבלת תשובות 

המטוטלת היא כלי נוסף המשמש לתקשור ולקבלת מסרים. העדויות לשימוש במטוטלת קיימות כבר מהעת העתיקה, והיא נמצאת בשימוש מתועד כבר 6000 שנה לפני הספירה. המצרים, הסינים, היוונים והרומאים השתמשו במטוטלות למטרות שונות, וכיום רופאים בצרפת משתמשים במטוטלת לאבחונים רפואיים. המטוטלת מאפשרת לקבל תשובות על שאלות, לאזן צ'אקרות, לשלוח ריפוי ולאבחן חסימות אנרגטיות. לפני השימוש במטוטלת, חשוב ליצור חיבור אישי עם הכלי וללמוד את תנועותיה כדי לקבל תשובות מדויקות ולבצע ריפוי בצורה נכונה. 

כלים נוספים לחיזוי ותקשור 

בנוסף לכלים שהוזכרו, קיימים כלים נוספים לחיזוי ותקשור כמו קריסטלים, כדורי בדולח, נרות וקטורות. כל אחד מהכלים הללו מאפשר לנו להתחבר לעומק האנרגיות שלנו ולהבין מסרים בצורה בהירה יותר. 

מסע לגילוי עצמי רוחני 

המסע לתקשור והבנת מסרים רוחניים הוא אישי ומיוחד לכל אחד מאיתנו. המכנה המשתוף לכל הכלים כולם הוא התקשור, כאשר הכלים הם רק לעזר בתהליך זה, הם מהווים קטליזטור שמאפשר חיבור מהיר וקל יותר ליכולת מופלאה של התקשור. 

כאשר אנו עושים שימוש בכלים חיצוניים לטובת קבלת מסרים, חשוב לזכור זאת, כי התקשור הוא בסיס חשוב מאוד בעבור כל איש/אשת מקצוע בתחום, ומומלץ לפתח את האינטואיציה והתקשור על מנת לאפשר למסרים לעבור בצורה מיטיבה וחלקה יותר. 

אם ברצונך להעמיק בתחום התקשור, אני מזמינה אותך כאן לקבל מידע על קורס תקשור כנסי לקישור. 


נכתב באהבה יעל ניסים – מורה ותלמידה רוחנית במכון ללימודי רוחניות. מלווה קבוצות בהתליכים של חיבור לתקשור והדרכה עליונה.

הכותב: Admin

תגיות: